Habis semua.... new chapter... 2020

Salam perkenalan kembali...

Asalnya aku bermula dengan blog ni tahun 2009...
ye blog asal aku alampauh... 

Ni adalah benda yang paling tak best pasal IT IT ni kan... semua online bila-bila masa je boleh hilang.
Kena virus lah, hack lah...macam-macam lagi lah.

Dan oleh kerana itu, ada lah aku di sini...merenung nasib diri. 

Nak redho ke cammana ni? 

Sekarang ni aku tengah dalam proses untuk cuba dapatkan balik blog asal aku. Kalau ada rezeki adalah.
Kalau tak ada, nampak gayanya kesinambungan corat-coret blog aku hanyalah di sini sajalah... eh jangan salah paham pula ye... di sini sajalah tu bukan bermakna aku nak berhenti. Aku akan sambung dunia blog aku di dalam blog ni lah.

Kita tunggulah dan tengoklah macam mana keadaan nya ye. 


Post a Comment

0 Comments